Poštovani,
Оd 01.04.2017. god. stupio je na snagu Pravilnik o evidenciji radnog vremena članova posade vozila "Službeni glasnik RS", Broj 13 od 24. februara 2017., a na osnovu člana 4. stav 18. Zakon-a o radnom vremenu članova posade vozila u drumskom prevozu i tahografima "Službeni glasnik RS", broj 96/2015 i 95/2018 kojim je propisana obaveza prevozniku da vodi evidenciju radnog vremena vozača teretnih vozila i autobusa (ili bilo koje osobe - vozača koja i jedan dan upravlja vozilom u koje je ugrađen tahograf) i čuva je naredne dve godine.
Usluga EVO PLUS Vam nudu da na jednostavan način i bez ulaganja u opremu, obuku i vreme zaposlenih ispunite datu obavezu.
Preuzimanje podataka sa kartice vozača
Preuzimanje podataka sa digitalnog tahografa
Digitalizacija podataka sa tahografkih listića
Podaci dobijeni prilokom očitavanja kartice vozača ili digitalizacijom - obradom tahografskih listića unose se u softver koji omogućava da se njihovom analizom dobiju podaci koje softver generiše u evidenciju o radnom vremenu. Takođe, sam softver za obradu i skladištenje podataka omogućava da se, pored podataka za evidenciju o radnom vremenu, generišu i mnogi drugi izveštaji (Dnevnik rada, Zbirni pregled aktivnosti, Hronološki pregled aktivnosti, Izveštaj o eventualnim prekršajima iz oblasti korišćenja tahografa i radnog vremena članova posade vozila) koji mogu poslužiti u svrhu smanjenja učestalosti ponavljanja prekršaja i što bolje organizacije rada vozača.
Analiziranjem podataka preuzetih sa digitalnih tahografa, mogu se dobiti podaci o tome da li je vozilom upravljano, tokom kog perioda, bez odgovarajuće kartice vozača, da li je prekoračena maksimalna dozvoljena brzina za tip vozila, da li je korišćen neki vid manipulacije sa tahografom itd.
Usluga EVO PLUS je osmišljena upravo sa tim na umu da se prevozniku omogući da sa što manje ulaganja i napora ispuni novu obavezu koju propisuje država. Ujedno omogućava da dubljom analizom podatakа i radnih vremena vozača svoj sistem rada poboljša i učini ga efikasnijim.
U narednom periodu sve više će dolaziti do izražaja obučenost vozača tako da će se korisnicima naših usluga ponuditi i usluga mini obuke vozača. Ovo je usluga kojoj će se u narednom periodu dati najveći značaj.
U planu su obuke u dogovoru sa prevoznicimа (O NAČINU KORIŠĆENjA TAHOGRAFA I RADNOM VREMENU VOZAČA).
U dogovoru sa prevoznicima i vozačima usluga "mini" obuka može biti izvedena sa svakom vozačem ponaosob ili prilikom prijema novi vozača i to na vozilu kojim će pretežno upravljati. Time se izbegava da se vozač nepripremljen uključi u saobraćaj bez osnovnog znanja o tahografu i radnom vremenu vozača tako da u startu učini greške koje mogu da dovedu kako do zakonskih tako i do finansijskih posledica po prevoznika i vozača. Pošto je pažnja posvećena direktno njemu nema bojazni od uticaja drugih "upućenih" vozača, tj. od postavljanja pitanja. Telefonska linija za dodatna pitanja je otvorena svakog dana i vozači mogu dobiti pomoć u svakom trenutku.
DESIGN | TEKOMS